Tippar i silver

Ärsch, jag kan aldrig bestämma mig för hur mina naglar ska se ut. Knappt jag kan ha en look i en vecka ens.

Jag tröttnade på mina Tiger Stripes och målade en silver tipp istället.
Precis som en klassisk fransk manikyr men med silverglitter istället.

 


Jag har använt mig av:

Isadora - 06 French Manicure
Kiss - PA10 Silver Glitter
Peggy Sage - Ultra Quickdry Top Coat

Jag valde också en sådan naturell stil för att mina naglar behöver lite ljus, sol. De har blivit missfärgade av alla lack dom blivit klädda i. Så jag ber om ursäkt för att de ser lite missfärgade ut.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesnygg manikyr :)

Jag har också lackat med lite ljusare lack på senaste tiden för mina naglar var allt annat än vackra :)

Tycker dina ser bra ut :)

2012-03-20 @ 01:16:14
URL: http://shortylegsbeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0