SöndagsKonst!

Idag är det söndag och det är alldeles grått ute.
Själv känner jag mig lite grå, men det gör jag ju iof alltid när jag är utan smink.

S jobbar och jag slappar. Rätt skönt att vara ensam hemma.
Det är då jag känner att jag kan göra vad jag vill. Inget bus eller så men bara ta det lugnt.
Kanske titta på vilken film jag vill eller spela lite konstiga spel på facebook.

Senare i eftermiddag ska jag iallafall hem till en tjej som heter Elina.
Hon målar jättefina tavlor.
Jag letar efter en rätt stor tavla som är skapligt stilren men ändå med färg, gärna turkos.
Och det är just en sådan tavla jag hittat.



Vi får se om jag köper den idag.
Jag har bara sett den på bild och det kan vara stor skillnad hur man upplever en tavla när man ser den på riktigt.

Jag önskar att jag kunde måla såhär fint jag oxå. Men min specialiet är visst att måla på ansikten.

Vad gör ni en grå söndag som denna?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0