Real Techniques

Idag lät jag mitt lilla "klicka hem"-finger klicka hem några makeup penslar från Real Techniques.

Jag sitter ju jämt och kollar in Pixiwoos makeup videos på youtube och de använder dessa penslar/borstar.
Faktum är att det är den ena av dem, Samantha, som har tagit fram dessa borstar.

I vilket fall, de verkar så underbara och härliga att jobba med så jag har nu köpt mig fyra stycken.

Det blev dessa;



Penselsetet ovan består av en foundationpensel, en multiborste för puder, rouge eller bronzer och den smalare penseln är för ögonskugga. Jag kommer nog dock använda ögonskuggspenseln till concealer istället. Eftersom penslarna är gjorda av syntet så fungerar de bra att använda till krämiga produkter.

Denna penseln är till för contouring eller bronzer/puder.

Det blev inte så dyrt som jag trodde heller.
Ca 460 kr med frakt från England. Helt okej tycker jag.

Jag ska försöka göra en recention av dessa borstar framöver när jag testat dom ett tag.

Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0