Fredagsmys!

Nä, vart är snön?

Jag vill faktiskt ha vindet nu. Är det inte dags?

Idag är det torsdag och det är sista arbetsdagen för denna veckan. Eller just det, jag ska faktiskt jobba på lördag.
Tog ett övertidspass mellan 13-19. Det går fort och bra pengar blir det. det kan det vara värt.

Imorgon är det fredag och jag har bjudit med mig min kärlek på dejt.
Ska bli mysigt. Han vet inte vad vi ska göra.
Vi ska ut och äta på ett ställe som ingen av oss ätit på förut.
Shin Nori heter restaurangen. Dom serverar Linköpings godaste sushi. Ja, jag har ätit deras sushi förut när de låg på ett annat ställe i stan. men vi ska äta "grillat" istället. Yakiniku, man grillar sitt eget kött och så har man olika tillbehör till det. Har aldrigtestat det förut så det ska bli spännande.


Grillborden på restaurang Shin Nori i Linköping.


Efter det ska vi gå på bio och se TinTin. Kanske inte min favorit om jag fick välja men jag vet att han vill se den. Så då gör vi det helt enkelt.


Vad ska ni göra imorgon?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0