Min alldeles egna lilla sminkloge...ÄNTLIGEN!

Om ca 3 månader kommer jag och min sambo att flytta. Vi har nämnligen köpt oss ett radhus.
Och jag kommr ÄNTLIGEN få min efterlängtade lilla loge.
Ett eget sminkrum.
Det kommer inte vara speciellt stort då det är en klädkammare som jag kommer göra om.
Ca 2½ m djupt och 2 meter brett. Men det räcker gott och väl för lilla mig.
Ska bli jätteskönt att få bort allt smink och alla grejer jag har från badrummet.

Försöker kika på lite olika skrivbord som inte är allt för stora och även nåt mindre vitrinskåp att kunna ha penslar och andra prylar i. Vill ha så lite som möjligt framme då det blir väldigt dammigt.

Här är ett par skrivbord jag gillar:

Ikea ca 1900 kr

Jysk ca 1200 kr


Ikea ca 1600 kr


Just nuär golvet inte helt perfekt inne i denna lilla klädkammare. Det saknas golvmatta på vissa stället tex. Så vi kommer antagligen lägga in nytt. Och jag funerar på att ha chackrutigt i vitt och svart.
Precis som i Face-butiken. Fast jag tror inte vi kommer lägga koinkers, det blir nog klick eller plastmatta.
Vita väggar till det och möjligen en diskret fondvägg.

Spegel måste jag ju ha oxå. Och bra belysning.
Ja, vi får se hur det blir. Jag kommer väl inte köp något och börja fixa förrän vi har flyttat.
Men jga lovar att jag ska uppdatera vad det gäller den här biten.

Ha det gott.





Kommentarer
Postat av: Emmi

Hejsan! Vilken härlig blogg du har! Det vita bordet från Ikea var verkligen jättefint. Blev sugen på att inhandla det själv :)

2010-03-10 @ 08:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0