Dagens MakeUp: Black Amethyst

 

Här kommer dagens make.

Kände för lite sotigt med en touch av lila och då blev det så här.

Bilderna är kanske inte de bästa då jag fotade med min laptop i Face butiken.

Måste köpa mig en bättre kamera tror jag.

I alla fall, allt jag använt i denna makeup är från Face Stockholm förutom den första produkten.

* Urban Decay Primer Potion

* Pearl nr 35

* Matte Eyeshadow Black

* Matte Eyeshadow Amethyst

* Matte Eyeshadow White

* Kajalpenna Black

* Kajalpenna Nina (lila)

* Svart Mascara

* Blush-On Aura

* Potgloss Sweet

* Matte Eyeshadow Joy ( brynen)






Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: dorion

ser snyggt ut och välgjort trots dålig bild ^^

2010-08-20 @ 22:06:01
URL: http://www.daredesign.se
Postat av: Liza

jo, bilden är mycket dålig eftersom min enda kamera var den i min laptop...därav blir det lite grummlig bild...men håll till godo...=)

2010-08-23 @ 10:32:07
URL: http://minellizmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0