TÄVLING!

Här kommer min allra första tävling.

Det man kan tävla om är en ögonbrynspalett med tre olika nyanser på skuggor och en ögonbrynspensel.

Brynskuggorna går även utmärkt att använda som ögonskuggor.



 

Värde ca 250 kr. 

 
För att vinna detta vill jag att du ska svara på en fråga och även tycka till om vad du skulle vilja att jag bloggade mer om.

Frågan lyder: I vilket land grundades märket Peggy Sage?

Kan du svaret på frågan?

TÄVLINGS REGLER
Maila det rätta svaret och vad du vill att jag ska skriva mer om här i bloggen.
Ange även din adress.

Tävlingen avslutas den 25/4 då jag kommer gå igenom alla svar och dra vinnaren. 
Vinnaren blir kontaktad via mail och jag kommer även publicera det här på bloggen. 


Mailadress: [email protected]

Lycka till alla sminkälskare där ute.


Kommentarer
Postat av: Lotta Engblom

Märket kommer från USA närmare bestämt från Hollywood. / L8

2010-04-13 @ 12:28:11
Postat av: glitzy

är du i sthlm nu? har ju inte sett dig på ett tag men då förstår jag:)

2010-04-13 @ 13:49:25
URL: http://glitzybloggen.se
Postat av: sabina

Kommer från Hollywood :)

2010-04-13 @ 17:21:25
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: rebecca

Hollywood, jag skulle vilja att du skriver lite om hur man får en fin form på ögonbryn som vart bortrakade, jag har jätteproblem med just de.. och tror säkert fler uppskattar de :)



min mail: [email protected]

2010-04-18 @ 17:51:31
Postat av: Lisa

Hej!



Åh vilken bra vinst! Har plockat sönder mina bryn och kan inte få dem att växa ut som jag vill så det vore kanon med ett sådant set!



Märket kommer ifrån Hollywood, USA.



Jag är helt ny läsare, men jag skulle bli jätteglad för tips om hur man sminkar små ögon för att ge illusionen av att de är större.. ;) OCH produkttester och shoppingtips är alltid uppskattat!



Ska rota i dina arkiv nu! :)



Hoppas det räcker med mailadressen, så kan jag komplettera med postadress om jag vinner! :)



/Lisa

2010-04-18 @ 18:50:28
URL: http://www.lisabogren.se
Postat av: Linnnea

Hollywood , jag tycker du ska ha mer sminkvisnigar :D

2010-04-18 @ 21:11:53
URL: http://llinneabergqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0