Månadens Favvo: IS - Icelandic Solution.




Jag har nu testat denna underbara, lyxiga hudvårds fenomenet i några dagar och jag gillar den.

Denna superba fuktgivande ansiktsgel förebygger fina linjer, lugnar din hud efter solen,
återfuktar torr hy och vårdar även hudproblem så som acne.

Det är en oljefri fuktgel fullproppad med marina ensymer som snabbt vårdar, lugnar och gör din hy fastare samtidigt som den även hjälper cellförnyelsen på traven.

Jag gillar den skarpt och jag har ändå bara testat den morgon och kväll i några dagar nu.

Så är du ute efter en bra återfukatare som även vårdar din hy och förebygger åldrande, skyddar mot solen
och är parfymfri så har du hittat rätt.

Sa jag att den även är väldigt dryg?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0