Alla 24 st NYX Loose Pearl Eyeshadows

Jag har införskaffat mig alla 24 st lösa pearl skuggorna från NYX Cosmetics. Dom är underbara.

Dock är burkarna de kommer i väldigt små. Man kommer inte ner i burken med någon pensel och jag brukar gärna vilja använda mig av locket på burkarna för att "packa" in färgen i penseln. Speciellt när det är en lös skugga som dessa.

 
                                                                              
     


Därför gick jag på jakt efter några bra burkar man kan hälla över skuggorna i. På Åhlens hittade jag denna braiga dubbelburk. En förpackning med en dubbelburk kostar 15 kr och då blir det ju 2 skuggor i en burk. Smart tycker jag, 12 burkar istället för 24. Så sparar man lite plats oxå. Toppen!

   

Hoppas ni ser ordentligt hur färgerna är här. De är väldigt skimmrande och färgstarka.

 

Jag rekommenderar att lägga en primer på ögonlocket innan man applicerar skuggan, de fastnar lättare, det blir mindre spill ner under ög och blir mer intensiva då. Tex Too Faced Shadow Insurance Anti-Crease Eye Shadow Primer eller Maybelline 20 Satin Dragee. Men använd dem gärna ändå till alla skuggor så håller de superbra hela natten lång.


 

Lycka till!





    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0