Jakten på den perfekta concealern 1.

Har länge funderat på att köpa en concealer från Collistar och idag slog jag till. Jag är ständigt på jakt efter den perfekta concealern. Kan denna vara den rätta av alla kandidater? 
Några bra egenskaper är att den fyller i eventuella linjer, slätar ut ytan och den är vattenresistent.
Självklart döljer den mörka ringar under ögonen.
 
 Collistar Filler Concealer 180 kr

Sen hamnade jag på H&M där jag köpte mig en ny foundation, min nuvarande är lite för mörk. Har kommit på att jag blir grå i ansiktet av den. Det blev samma märke men en annan nyans.
MaxFactor  Miracle Touch Sand 60, just nu på annons för endast 129 kr. Snacka om lycka!
Denna rekommenderar jag att lägga med en foundationpensel och inte med den medföljande svampen.

  MaxFactor Miracle Touch 129 kr 

Där jag köpte concealern fick jag lite prover på en creme från Chanel och Christina Aguileras ny perfym Inspire. Alltid kul med lite gratisprover.

Jag kanske hinner med att göra en makeup video imorrn. Har som sagt lite att styra med.
Den som lever får se.

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du uppdaterar ofta. tänkte bara höra vart du köpte concealern?

Vi hörs! kram

2008-09-27 @ 13:20:44
URL: http://ziiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0