Gillar du smink?

Det gör jag med.
Jag älskar smink.
Fråga min sambo, han vet.

Om kvällarna kliar det så mycket i fingrarna på mig att jag var tvungen att hitta på nåt för att bli av med mitt kli.
Därför kom jag på att jag skulle starta den här bloggen.

Min söta lillasyster Josefine har hjälpt mig att designa utseéndet här, för det är nåt jag inte är så bra på.
Och hon har gjort ett toppenjobb tycker jag. 
Själv är jag mycket bättre på smink och att lägga makeuper. Och det är såklart det jag kommer göra här.

Jag hoppas ni kommer hänga med in i denna djungel av läppstift, foundations, puder och ögonskuggor.
Inte bara för att lära er lite utan för att det är så otroligt kul.
För man kan aldrig få för mycket av smink.
Fråga min sambo, han vet.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0