Det börjar bita i kinderna.

Har ni märkt att det faktiskt har blivit lite kyligare ute om dagarna?
Det har jag och det är nu jag börjar använda mig av en lite fetare ansiktskräm.

På vintern blir man ju lite torrare i hyn än på sommaren och därför behöver man en fetare fuktkräm för att
förebygga torra partier i aniktet.

1.
2. 


För dig med lite fetare hy rekommenderar jag kräm nummer 1:
Face Stockholm Orange Cream ca 350 kr.

För dig med torrare hy använd då kräm nummer 2:
Advanced Hydration Vitamin Cream ca 300 kr.

Återfukta huden morgon och kväll efter rengöring för bästa resultat.

Vill du använda någon annan hudvård än den jag rekommenderar,
tänk på att den ska passa din hy.
Är du väldigt torr, använd då en fetare kräm och tvärt om.




Glöm inte heller bort dina ögon.


Du som är mellan 20- 30 år rekommenderas denna ögonkräm:
                           
Magic Eye Treatment ca 270 kr.




För dig som fyllt 30 och uppåt; satsa på en kräm för mogen hy, som denna:



Ageless Eye Cream ca 400 kr. 








Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Emma

hmm, när ska man börja använda antirynk-kräm? jag har fått rynkor i pannan..!

2008-10-30 @ 12:26:47
URL: http://mema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0