FredagKväll

Idag är det fredag och jag ska sminka för Fredagkväll på Kanal Lokal. Det är alltid lite mer fart på fredagar. Fler att sminka och oftast roligare folk. Mer tjejer oxå för den delen. Alltså roligare.
Roligast är det att sminka programledaren Åsa. Hon har sånt fint ansikte att man kan sminka henne hur som heslt och hon är alltid så tacksam. Det är kul.
Vi brukar variera färger efter hennes klädval. Undrar vad hon har för fint idag. Förra fredagen hade hon lite höstiga färger så då fick det bli bruna toner.

Gå in på www.kanallokal.se och klicka dig vidare till östergötland och sedan WebbTv. Där hittar du programmet FredagKväll och kan få dig ett kik på hur Åsa brukar se ut.
Kolla gäran in FredagKväll:s programmet från den 5/9-08 där det är två hårmodeller med som jag har sminkat lite häftigare.

Själv vet jag inte vad jag ska ha för look idag. Det tråkiga just nu med mig är att jag inte kan använda mina linser för att den ena är lite felkonstruerad. Därför blir det oftast inte några utsvävande makeuper på mig nu för tiden. Vill inte ha för mycket färg på ögonskuggor när jag har mina glasögon. Det blir lixom för mycket tycker jag.
Längtar tills jag får min nya lins.

Ikväll ska vi på middag hos ett par kompisar. Så lite roligare make ska jag nog lägga ändå.

Vad ska ni göra för trevligt denna solia fredag?

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0