Cath Kidston Roll Washbag

   


Har ni sett vilken söt. Denna kan du fylla med diverse skönhetsprodukter. Dina ögonskuggor, mascaror, rouge mm. Eller ha den som din neccesär när du ska ut och resa. Alla dina hygienartiklar på ett och samma ställe. Du kan även hänga den på väggen och använda som förvaring. Facken är genomskinliga så du ser precis vad du har i de olika facken.

Själv har jag en liknande från Face Stockholm som är svart med genomskinliga fack. Jag använder den som förvaring till alla mina ögonskuggor, puder och rouge. Mycket funktionellt. Men jag måste erkänna att denna som finns att köpa hem från Asos.com är mycket finare än min tråkiga svarta.

Vill ha! NU!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0