Becca VS Isadora...

 

Hittade denna fina palett från Becca.

Om man jämför denna maed Isadoras palett så gillar jag nog denna lite mer.
 Ok, den är lite dyrare men den har oxå skimmer i två av skuggorna.
Jag är en sucker för skimmrande skuggor.
Ett plus är att du får en bra pensel på köpet.

Men självklart gillar jag Isadora-paletten med, det är en bra baspalett.
Den ska man skaffa om man vill ha en upplaga med bra basfärger.
De bruna nyanserna funkar både till vardags och fest.
Här får man oxå en pensel.
Men på ena sidan är det bara en skumgummiapplikator, vilket för mig är ett minus.


Becca Sateen Eye Palette 577.50 kr (Asos.com)

VS

IsaDora 50 Matte Chocolates ca 190 kr









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0