Marilyn-look...+ Face Stockholm Gel Eyeliner.

Jag vet jag har varit sämst på att uppdatera här.
Jag har helt enkelt inte haft inspiration. 
Men nu har jag tagit mig i kragen och gjort en liten sminkfilm.

Ber om ursäkt för det dåliga ljuset i början på fösta filmen.

Här kommer den:







 

  

Ingredienser:

* Too Faced Shadow Insurance
* NYX Cosmetics Pearl Mania White - på hela locket upp till brynet.
* H&M Smoky Eyes Palette skugga nr 10 - i globen.
* Face Stockholm Black Gel Eyeliner - på övre fransraden och ut i en tjock vinge.
* Face Stockholm Eye & lipliner Correct - innanför ögat för en klar blick.
* Isadora Build Up Mascara Superblack - endast på de övre fransarna.
* Loreal Paris läppenna nr 655 Rose Beige - som kontur och bas över läpparna för bästa hållbarhet.
* Face Stockholm Lipstick Matte Secret - appliseras med pensel.
* Make Up Store Crystal Clear Virgin Gloss - på mitten av läpparna för en plutigare mun.

Kramiz


Kommentarer
Postat av: LINA

du verkar kunna detta med smink , då kan ajg fråga dig... vilket är det bästa sättet att ta bort sminket med ?

jag har sådana sminwipes eller vad dom nu heter (typ vårtserveter) men mina ögonfransar typ trilalr av det:S

2008-12-09 @ 19:26:33
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar ögonmakeupen!

2009-03-27 @ 15:11:22
URL: http://www.styjessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0