Dåliga besked...

Har idag mottagit ett tråkigt besked. Jag kommer inte att få vara kvar på Kanal Lokal efter årskiftet. Jätte trist.
Detta beror på att Kanal Lokal kommer att jobba med Make Up Store istället.
Det känns verkligen tråkigt. Jag som verkligen trivs och känner att jag börjat komma in i gänget och i alla rutiner.
Tråkigt!
Såklart är detta något som är en följd av den ekonomiska krisen som ingen kan rå över just nu. Allt handlar om pengar.

Det som känns bra är att jag vet att alla på Kanal Lokal verkligen försökt att få ha mig kvar. Jag har fått massor beröm av personalen där. Jag vet att de verkligen ville ha mig kvar men att plånboken sa nej.

Men vi får väl se vad som händer i framtiden. Oftast brukar ju en annan dörr öppnas om en stängs. Eller vad tror ni?

Ha nu en mysig helg i snöyran.

Kramiz från en liten deppig




Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad önskar du dig i julklapp? :)

2008-12-14 @ 19:51:36
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Snurrtant

Ja usch så tråkigt :( Man kan inte göra så mycket som det ser ut idag med finanskris å allt, men det är förhoppningsvis som du säger: En annan dörr står säkert på glänt :)



Tänkte höra med dig om märket Avon. Är det okej grejer. Tänkte lite på deras sminkborstar. Vet du om det är hår eller syntet?



Ha en bra dag, Kram :)

2008-12-16 @ 11:33:25
URL: http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0