Nån som vill sova i min säng?

Idag har jag shoppat lite granna.

Jag har länge, länge spanat på en hallmöbel från Åhlèns
och min lilla mamma har tjatat om samma möbel hur länge som helst.
Varje gång hon är hemma hos oss påpekar hon att den skulle passa sååååå bra i våran hall.
Och så i fredags frågade hon om hon fick köpa den till oss. Snälla lilla mamma.
Så idag åkte jag och köpte den. Den är så gullig och söt.



Passade även på att köpa nytt överkast till vår gästsäng. Det blev så mycket trevligare med det nya.

Före: Hallåååå, vem vill sova här? Inte jag iallfall!



Efter: Hallåååå, vem vill sova här nu då? Typ ALLA. =)



Visst blev det mysigt.

Jajja, nu ska jag laga käk.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0