I samlarens spår!




Nu har jag bestämt mig.
Så fort jag får ett jobb och en normal inkomst ska jag börjar samla
på det mest fantastiska man kan samla på.
Kan ni gissa vad det kan vara?

Självklart är det M.A.C.-ögonskoggor jag pratar om.
Tror inte det finns någon bättre ögonskugga än dom. Eller jo, det kanske det finns.
Men här handlar det om kombinationen av en superbra produkt och det faktum att det är just M.A.C.

Hmmm, hur många ögonskuggor finns det egentligen från M.A.C.?
100, 150, 200?
Strunt samma, jag ska ha dom.

Med ALLA menar jag alla PRESSADE skuggor.
Det finns ju även dom lösa pigmenten och alla dom vet jag inte om jag kommer vilja ha.
Jag är mer förtjust i pressade skuggor när det kommer till kritan.
Men självklart finns det ju vissa pigment som jag kommer vilja ha.

Jajja, vi får väl se när jag kan påbörja mitt samlande.

Jag vill också påpeka att med att just samla menar jag inte att jag kommer
att sitta och bara titta på skuggorna och aldrig använda dom.
Självklart kommer jag använda dom.
Det kommer jag lixom aldrig kunna låta bli.

En nyfiken fråga, skulle du kunna samla på makeup? Vad i såfall?

Ha det en bra dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0