F(r)uktgodis för håret.

Igår när jag var på Åhlens passade jag på att köpa en hårmask/inpackning till mig eftersom min gamla var slut.
Mitt hår blir väldigt torrt på vintern och behöver därför mycket fukt.

PHC Hair Mask for dry & damaged hair 85 kr hos Åhlèns



Jag hittade ett märke som jag aldrig testat förut, PHC Professional Hair Care.
Just denna hårmask är för torrt och skadat hår och innehåller veteproteiner och druvextrakt.
Om det ska vara bra vet jag inget om, det lär ju märkas, men den luktar riktigt gott.
Tycker doften påminner om fruktgodis.

Nån som testat den och vad tyckte du om produkten?

Nu ska jag äta två ägg och sen bege mig till gymmet.

Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Åh vad glad jag blir :) du gjorde min dag! ♥

2012-02-14 @ 18:44:13
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0