Tack och hej, leverpastej!

Hoppsan!
Har inte bloggat på hela veckan.
Kan bero på att jag jobbat dagskift den här veckan och jag är så fruktansvärt trött om eftermiddagarna och kvällarna. Tänk på att jag går upp kl 04:45. *gäsp*

Imorrn är det fredag och jag ska ut i jogga efter jobbet. Måste komma igång nu. Iaf om jag ska komma i form till Gbg-varvet i maj.
Sprang 3,7 km igår utan att stanna. Jag är superglad över det. Det gick så lätt, jag lixom flög fram. Hoppas det går lika bra imorrn. Det gäller bara att komma ut i spåret direkt jag kommer hem, mörkret kommer så fort nu.

Men imorrn är det fredag och efter min löprunda tänker jag unna mig lite godis.

Tack och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0