Riktigt imponerande Concealer.

Köpte en ny concealer häromdan.

Jag testade den första gångn igår och jag är riktigt imponerad.
Den är en roller som du rollar under ögat. Arbeta ut den med fingret eller med en concealerpensel.
Konsistensen är väldigt tunn och det gjorde mig lite orolig, men den täcker imponerande bra.
Man känner sig fräsh och pigg av den.


Många gånger struntar jag i att använda foundation och lägger endast concealer under ögon, vid näsvingar och hakpartiet. Och så lite puder på det så det sitter kvar.
Denna concealer passar ypperligt för det.



Garnier Skin Naturals Roll-On Anti-Cerns Anti-Dark Circles ca 89 kr på Ica Kvantum.


Är du på jakt efter en bra concealer som heller inte är alltför dyr så tycker jag absolut du ska testa denna.





Kommentarer
Postat av: Linda

Har stått o hållt i denna, jag vet inte hur många gånger... Tänkt att nä det är nog bara skit, men då kanske jag ska ge den en chans. =)

2011-11-28 @ 13:53:42
URL: http://pluppan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0