Garanterad hållbarhet!

Vill tipsa om en riktigt härlig produkt som jag har fastnat för.

Det är en cremeskugga. Ja, jag vet att de inte brukar sitta så bra. Att de bara lägger sig i veck på ögonlocket efter en stund. Men jag lovar att denna gör inte det.

Det är alltså "Vattenfast cremeögonskugga" från märket Peggy Sage. Den har en extrem hållbarhet som garanteras av den vattenfasta formulan. Och jag vet att detta är sanning då jag använt den själv.

Lägg den som grund för dina andra skuggor, alltså som en primer, eller använd den som den är. Din ögonmakeup kommer hålla hela dagen, garanterat.

Den finns i 5 olika nyanser. Den jag har heter "Tenderly Beige".

 Cremeskygga Tenderly Beige Peggy Sage ca 120 kr.


Är du sugen på att testa den? Vänligen kontakta mig på [email protected] så kan jag även visa de andra nyanserna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0