Dream Creamy Foundation







Köpte mig en ny foundation idag.
Blev lite nyfiken på Mabellines nya "Dream Creamy Foundation".

Jag köpte nyansen "Sand" eftersom jag tyckte att den var den ljusaste av alla fyra. Jag är extremt ljus i hyn.
Och som ni alla säkert redan vet, man ska alltid välja en nyans som är så nära sin egenhudton.

Jag testade den idag och jag gillar den. Den täcker bra och lagom, den känns oxå dryg och glider lätt på huden med en foundationpensel. Det medföljer en svamp att applicera med, men jag kastade den direkt. Svampar suger åt sig hälften av produkten och du måste ändå slänga den efter 2 gånger då den blir en bakteriehärd. Väldigt ohygieniskt.



 

 

 




Jag rekommenderar denna foundation.
Tycker den är riktigt bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0