Döm inte boken efter pärmen...

Att ha make up som intresse är inte att vara ytlig.
Att ha make up som intresse är att yttrycka sin konstnärliga sida genom skönhet.
Skönhet är inte samma sak för alla människor.
Skönhet kan vara så mycket.

Jag är ingen ytlig person. Yta för mig är verkligen inte allt.
Inne i mig bor något större, djupare som man bara kan se om man känner mig.

Ett intresse kan vara så olika.
En del har musik, böcker, fiske, bilar, hästar och endel har make up.

Många som har make up som sin hobby har säkerligen målat mycket när de var mindre.
Sedan har målande övergått till att måla på ansikten.
Att skapa ett ansikte.
Ansiktet är målarduken.

Döm ingen förrän du lärt känna personen.

Man dömmer inte boken efter pärmen, man dömmer den efter innehållet.

Kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0