Natural Blue

Idag körde jag på en naturlig sminkning med en liten touch av blått.

Ingredienser:

* Too Faced Shadow Insurance - på hela locket upp till brynet.
* Face Stockholm - Matt Eyeshadow Mist på hela locket upp till brynet, ganska mycket för att få det ljust och riktigt matt.
* Face Stockholm - Matt Eyeshadow Joy från yttre globlinjen i en rak diagonal linje upp mot brynet. Syns rätt tydligt på den första bilden där jag blundar.
* Peggy Sage - Kajalpenna Marine i en tunn, tunn linje på övre fransraden.
* Face Stockholm - Kajalpenna Mörkbrun svag, tunn linje från yttre ögonvrån in till mitten av ögat på undre fransraden.
* Maybelline - The Colossal Volum Express Mascara, ja på fransarna såklart.
* Face Stockholm - Matt Eyeshadow Joy som brynskugga.

 

Jag gillar att göra en sådan här naturlig makeup och sedan ge den lite kul färg med en rolig eyeliner som sticker ut lite, men ändå att det fortfarande blir naturligt.
Och blått som jag använt idag funkar ju toppen till mina bruna ögon.

Gillar ni det eller inte?

Kramis


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är sååå fin o duktig =)

2009-10-22 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0