Dagens MakeUp!

Ojsan, här kommer jag med dagens makeup helt plötsligt.

Varsågoda!

Detta har jag använt mig av idag:

Too Faced Shadow Insurance över hela ögonlocket upp till brynet.

Face Stockholm - Pearl nr29 i innre ögonvrån och som highlighter under brynet.

Face Stockholm - Pearl nr 38 i globen och ner på  ögonlocket.

Peggy Sage - Noir som eyeliner över och under.

Face Stockholm - Stubborn över den svarta skuggan på undre fransraden.

Peggy Sage - Crayon Khol Marine som eyeliner innanför nedre fransraden.
 




   



Gillat eller inte.

Längtar tills jag får inspirera lite i Face butiken om nån månad. Ska bli så roligt.




Kommentarer
Postat av: Emma

Den sminkningen var jättefin =)

2009-10-23 @ 17:32:15
URL: http://godissugen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0