Mavala Double Lash



Jag har länge tänkt på att skaffa mig en vårdande nattmascara för att ge mina ögonfransar lite näring efter alla dagar med vanlig mascara på sig. Så hittade jag denna på Tradera.se.
Fick den för 92 kr, vet inte om det var billigt eller dyrt. Köpte den iallafall.

Man ska tänka på att vanlig mascara som man använder varje dag är väldigt uttorkande på fransarna. Genom att använda en sådan här nattmascara så ger man fransarna näring och kraft. Man kan även använda den på brynen både på dagen, för att hålla dem på plats och på natten för att vårda dem.

Du kommer märka resultat efter nån vecka om du använder den varje kväll.
 Fransarna blir lixom tjockare och mer tåliga.

Här är en annan vårdande mascara, från Face Stockholm
EyeLash Treatment heter den.
Faktum är att jag inte har testat den själv men mina arbetskamrater i butiken säger att den är toppen.
Priset är ca 230 kr.

Testa vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0