Lila Party

Har suttit hela kvällen och väntat på att filmerna ska laddas upp på youtube. Nu är de färdiga, så varsågoda.

En härligt lila partylook som passar alla ögon.

Sorry att spegeln är i vägen ibland, såg det efteråt och då var det ju försent.

Ingredienser:

* Too Faced Shadow Insurance
* Bourjois Absolut Violet
* Too Faced Magenta Moon
* Loreal Paris Platinum 150 Real Silver
* H&M Eliner Black Glitter
* Isadora Build-Up Mascara Super Black
* Coastal Scents 24 eyeshadow palette skugga nr 5 ( ljust aprikos higlighter)








Nu ska jag sussa.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Snurrtant

Supersnyggt det där :)

Det ser så enkelt ut när du målar, jag antar att det krävs lite övning med det också om man ska få det snyggt... eller.



Sov så gott :)

2008-10-17 @ 00:46:47
URL: http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Haha, okej, kär kanske jag inte blir (jag är ju förlovad och allt!), men lite småförälskad är jag nästan. Har längtat efter en sån här blogg!

Kram!

2008-10-17 @ 08:10:12
URL: http://careli.blogg.se/
Postat av: josefin

de var jätte fint :) om man nu var lika duktig själv. . :P

2008-10-21 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0