Face The Reality

Åhhh, jag är genomförkyld. Inget kul. Jag nyser varannan sekund och ögonen rinner hela tiden.
Det funkar inte att ha konstaktliner så att jag kan sminka nån kul make up.
Ni får snällt vänta tills jag är frisk igen.

Jag har iallafall piggat upp mig själv med att köpa en ny eyedust från Face Stockholm.
Eller, den är inte ny för mig. Det är en av mina favoriter faktiskt.
Den heter Reality och är riktigt snygg.


         


Jag har den sedan innan men den håller på att ta slut.
Faktum är att en eyedust inte så lätt tar slut för man använder inte så mycket varje gång.
Men detta är dock en färg man lätt kan använda till vardags.
En eyedust är ju väldigt skimmrig och lite glittrig och kanske passar mest till party och fest.
Men just Reality är en snäll, lite gammelrosa färg med mycket skimmer.
Den är alltså inte så utstickande eller skrikig.
 En väldigt mjuk och soft färg fast med mycket skimmer.

Använd den tillsammans med en matt brun skugga i globen
som tex Joy eller Ebony från Face Stockholm.

Den här skuggan är en av mina favoriter.
Vilken ögonskugga är din favorit?

Kramiz






Kommentarer
Postat av: sara-ellen

Hejsan, fin blogg med bra tips, väldigt snygg design föresten!:)

2008-11-11 @ 19:44:50
URL: http://saraellenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0