Alldeles underbart...




Imorgon ska jag äntligen få sminka lite igen.
Kl 07.00 på morgonen. *gäsp*
Näää, vad gör man inte för det bästa jag vet.

Imorgon är det nämnligen bal för Anders Ljungstetds gymnasium här i Linköping.
Jag har äran att få sminka två av dom vackra damer som ska dansa.

Om två helger, dvs den 4/6, blir det mer.
Då kommer jag sminka för en annan skola, har dock inte kolla på vilken, i Tropikhuset.
Min första kund trillar in redan kl 05.00. Men kul ska det bli.
Sminkar för ett event som heter PromNight. De fanns på plats i trädgårdsföreningen, Tropikhuset, förra året också.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej vilken trevlig blogg. Du verkar vara väl insatt i ämnet, jag har just köpt lösögonfransar från fannyhair.se. Har hört mycket gott om dessa. Har du några tips?

2011-06-02 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0