Twilight is da shit!

Jag är inte någon tonåring längre men jag har ändå fastnat för böckerna om Isabella Swan och Edward Cullen och deras kärleksaga.

Igår, eller rättare sagt, i natt såg jag "Twilight" för andra gången. Jag tvingade min sambo, som inte heller är någon tonåring längre, att se filmen. Och hör och häpna, även han blev farcinerad av sagan.

Skälet till att jag ville se filmen igen var att den är så himla vacker. Sagan, naturen och musiken.
Och självklart inte minst Isabella och Edward. Ehhh, har det någonsin funnits någon vackrare vampyr än Edward Cullen? 
Brad Pitt i "En vampyrs bekännelser" var väldigt vacker han också men det slår inte Edward alls. Tycker jag.

Så, till dagens look. Jag kan ju inte riktigt sminka mig som Edward eftersom jag är en kvinna.
Därför inspirerades jag utav Isabella Swan istället.



Håll till godo.

* Too Faced Shadow Insurance.
* Joe Blasco Eyeshadow "Metalé"
- på locket upp till globen och sotat under ögat.
* Face Stockholm Matte Eyeshadow "Mist" - under brynet.
* Face Stockholm Matte Eyeshadow "Joy" - brynskugga.
* Face Stockholm kajalpenna "Correct" - innanför nedre fransraden.
* Face Stockholm Matte Eyeshadow "Lavender" - som rouge.
* NYX Cosmetics Lipstick "Fig" - på mina läppar.




 



 

 



Gillar du vampyrer?




   

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0