Födelsedags Look

Tänkte att jag måste ju få skryta lite med att det faktiskt är min födelsedag idag.

Grattis på mig själv!

Har inte gjort någon ny video men tänkte visa bilder på födelsedagslooken.
Jag har lagt den precis likadant som i den första videon fast med andra färger.


    

Bilderna är tagna i lite olika ljus, några med blixt och några utan.

Gör så här:

* Too Faced Shadow Insurence som underlag på locket och upp till brynet.
* Face Stockholm Pearl Nr 23 på hela locket upp till globen.
* H&M Smoky Eyes Palette skugga Nr 7 i globen.
* H&M Smoky Eyes Palette skugga Nr 2 i yttre ögonvrån.
* Face Stockholm Pearl Nr 29 under brynet och under ögat från innre ögonvrån till mitten.
* H&M Smoky Eyes Palette skugga Nr 1 som eyeliner, hela övre franskanten och undre yttre ögonvrån fram till mitten.
* Isadora Build-Up Volume Mascara 03 Black Brown.
* Face Stockholm Matte Eyeshadow Joy att fylla i brynen med.

Hoppas ni gillar den här looken. Jag tycker den är riktigt snygg.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Snurrtant

Jättefint :)

Härlig blogg, och tack för all användbara tips.

2008-10-02 @ 20:20:51
URL: http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0