Få din kajal att sitta

Idag var jag och min sambo iväg till Mantorp Park för att kolla in Stcc:n vi hade fått biljetter till.
Det har varit en riktigt blåsig, men solig dag.

I vilket fall, mina ögon brukar alltid vilja tåra sig när det blåser och är lite kyligt ute. Så och idag.
Hade Face Stockholms kajalpenna Mörkbrun innaför ögat och när ögon tåras brukar inte en kajalpenna sitta särskilt länge. Men, till min förvåning upptäkte jag att Face-pennorna sitter riktigt bra. Nog för att jag vet att Face Stockholm är bra, men inte visste jag att pennorna var så bra. Hehe....



Om du har samma problem med att inte få kajal pennan att sitta kvar innanför ögat,
köp en penna från Face Stockholm.

Vill man vara extra säker på att den sitter ännu lite bättre gör då så här:

1. Ta en vanlig bomullstops och dra/torka försiktigt av slemhinnan med den utmed hela linjen.
2. Lägg valfri penna på slemhinnan, på den nu lite torrare ytan. 
Eftersom nu ytan är torr sätter sig pennan lite bättre och håller då längre.

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0