Söndagslyx är tillåtet.

Jag vet jag har varit lat och inte uppdaterat här.
Dåligt av mig.

Har varit mycket jobb i helgen och jag har därmed varit för trött.

Men idag fick jag sån lust att sminka mig finfin, trots att jag bara skulle jobba.
Lite söndagslyx får man väl tåla. *fniss*


   
   

Ingredienser:

* Too Faced Shadow Insurance - på hela locket upp till brynet.
* Nyx Cosmetics Pearl Walnut - på hela locket och i globen, sotad.
* Mac Pigment Teal - som eyeliner på undre fransraden, från yttre till innre ögonvrå.
* Face Stockholm Pearl nr 29 - som highlight under brynet.
* Loreal Paris Contour Khol nr 131 Jet Black - som eyeliner på övre fransraden.
* Isadora Build Up Mascara Super Black

Jag gillar verkligen kombinationene mellan dess färger.
Ricktigt snygg festmake också, fasten jag hade den på jobbet en söndag.
Man får det om man vill...hihi...

Kramiz


Kommentarer
Postat av: snurrtant

Nu kom jag på det...!

Det är Britney Spears ögon det liknar när du sminkat dig så där.

Fint :)



Trevlig helg!



Kram

2008-10-31 @ 12:40:35
URL: http://www.sussiesnurrtant.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0