Vilken är den bästa mascaran?

Vad använder ni för mascara och varför är den så bra?

Jag kör med flera olika märken. Fråga mig inte varför.
Antar att jag är på jakt efter den optimala mascaran.

Men vilken är det då?

  

Jag använder :

1. Face Stockholm Black Mascara
2. Isadora Build-Up Super Black
3. Isadora Build-Up Black Brown
4. Maybelline Great Lash Black


Tipsa mig vettja, om vilka mascoror ni gillar.

PS. Du vet väl att du ALDRIG ska ha en mascara mer än 3 månader. Mascara är en färskvara. Plus att det är produkten med mest bakterier så låna ALDRIG mascara av någon kompis och låna ALDRIG ut din egen. Då är det lätt att få ögoninflammationer och liknande. Tänk på det...

Kramiz


Kommentarer
Postat av: eki

loreals kör ja med:)har gjort i flera år,har försökt att bytt men ej gått haha.så larvig är ja..

2008-10-13 @ 11:29:02
Postat av: Jenny

Jag kan tipsa om en som jag har fastnat för, har haft den ett bra tag nu och tänker inte byta märke :)

Maybelline, Define a lash mascara

Den är toppen enligt mig, men smaken är väl olika :)

2008-10-13 @ 15:51:36
URL: http://ziiah.blogg.se/
Postat av: blinkblink

Det beror ju på vad man vill ha ut av mascaran. Själv har jag ganska långa ögonfransar men vill ha dem tjockare. Använder Loréals just nu. Rätt ok. Maybelline är oxå en favorit.

2008-10-14 @ 18:27:28
Postat av: P

Dior show är absolut den bästa mascaran jag har haft=) Har haft den i vattenfast oxå men då är orginalet bättre...

2008-10-19 @ 12:01:44
Postat av: Emmelie

Åh att ingen har nämnt Max factor! Jag har testat så många men ingen går upp emot Max Factor stretch! Den ger verkligen långa fransar. Böjda och med volym. Vill man ha ännu mer volym finns ju Masterpiece och Masterpiece max. Sen sitter verkligen mascaran hur bra som helst. Blir aldrig svart under ögonen.

Du måste testa den Lisa!:)

2008-11-02 @ 22:06:04
URL: http://emmelieabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0