Coastal Scents...

Jag är så glaaaa...jag är så glaaa....*sjunger*


Vann just en auktion på Tradera.se, en palett med 24 st ögonskuggor från Coastal Scents.

Ni som har koll på det märket har säkert hört talas om den omtalade
ALL 88 EYE SHADOW PALETTES 
som många av youtubes sminkfantaster använder.
Men,det är inte den jag har kammat hem utan såklart denna:



Härliga färger,eller hur?

Lovar att visa lite olika sminkningar med dessa färger.

Nu ska jag hoppa i säng. Det har varit en lång dag.

Natti Natti...


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vill bara fråga om du är nöjde me den här paletten? Jag funderar nämligen på att beställa från deras sida om de går? Plus att du har en jätte bra sida :D :D

2008-11-21 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0