Dagmakeup som passar alla...

Här kommer en lättare dagmakeup för den som är intresserad.

Jag lägger två skuggor här men man kan lätt utesluta skugga nr 2.
Då blir det lite mer simpelt men ändå snyggt.
Den här looken passar alla och ger ett naturligt intryck.

Hoppas ni gillar den lika mycket som jag.

Håll till godo.









  
  

Produktlista:

* Aco Cliniderm Tinted Day Cream Neutral
* Collistar Filler Concealer Nr1
* NYC Smooth Skin Loose Powder Transparent
* Face Stockholm Matte Eyeshadow Mist
* Loreal Paris ColoeAppeal TrioPro Beige Rose
* Face Stockholm Matte Eyeshadow Joy ( ögonglob, ögonbryn & eyeliner)
* Isadora Build-Up Mascara 03 Black Brown
* Face Stockholm Blush Willing
* Face Stockholm Lipgloss nr 3


Lycka till!

P.S. Sorry att jag ser lite hängig ut, men som sagt är inte riktigt kry.
Och skratta ni åt mina ögon som far iväg. Jag bjuder på det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0