Smoky Eyes

Så där ja, nu har ni en härlig make att kika på här.

Håll till godo!


 










     

Produktlistan:

*
Too Faced Shadow Insurance
* H&M Smoky Eyes Palette skugga nr 10
* H&M Smoky Eyes Palette skugga nr 5
* NYX Cosmetics Black Pearl
* Face Stockholm Pearl nr 29
* Face Stockholm Matte Eyeshadow Joy
* Loreal Paris Contour Khol nr 131 Jet Black
* Isadora Build-Up Mascara Super Black
* Rouge från Vecko Revyn (matt rosa färg)
* Face Stockholm Lipgloss nr 3 

Jag vill påpeka att man tager vad man haver.
Inte behöver du springa ut på stan och köpa hem just exakt dessa produkter inte.
Ta det som du har hemma som är mest likt det jag använder här så blir det jätte bra.

Ha en skön dag...solen lyser ju.

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för tipsen! :) Måste ju smika mig nu. ;)

2008-10-08 @ 12:43:50
URL: http://www.metrobloggen.se/adara
Postat av: s

Jättekul att se.. Jag föredrar dock när de är ännu mer svart men antar att det bara är o ta lite mer av ögonskuggorna då :) tack så mycket, ser fram emot nästa=)

2008-10-08 @ 16:51:07
Postat av: malin

Oh vad mycket bra tips du har Liza! Gillar din nya blogg!

kraaam

2008-10-13 @ 11:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0