I.D. och en liten Simpson

Ska iväg till mor och far. De har köpt en liten kattunge som dom döpt till Simpson. Gulligt!



Kolla söt!

Här kommer en bild på mig när jag har använt I.D. Mineral Foundation.



Den täcker lite lagom. Passar till vardags tycker jag.
Den täcker inte min lilla kvisla jag fått på hakan dock.
Tycker dock den är rätt skön, väldigt lätt och det går snabbt att lägga på den.
Tror det blir lite mer täckande om man använder sig av en kabukiborste.
Man skulle kanske ta och köpa sig en sådan.

Ha en härlig lördag vettja.

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Snurrtant

Får man fråga lite om ditt rouge... Det var en väldigt fin rosig ton på den :) Vilket märke och färg är det?

Själv har jag Beuty Blush från I.d, men är inte riktigt nöjd...



Ha en fin dag hos mamsen å pappsen :)

2008-10-18 @ 16:32:16
URL: http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0