Defined Crease By Sarah Victor.

Hej hopp!
Den här tjejen, Sarah Victor, är en konstnär. Det är vad jag vill kalla henne iaf.
Hon är så otroligt duktig på makeup att det är makalöst.
Alla ni som kollar in sminkningar på YouTube har säkert inte missat henne. Och själv tycker jag att Lauren från England, ni vet hon som blivit uppmärksammat i hela världen genom YouTube och sedan BBC, inte kan mäta sig alls med den här tjejen.

I vilket fall så kikade jag på den här videon av Sarah och tycker det är en underbar make.
Så jag försökte mig på en likadan look. Fast i andra färger. Skulle iväg och jobba den dagen lixom.

 

       

Så här gjorde jag:

Jag använde mig av en brun kajal istället för svart i globen - Face Stockholm Mörkbrun
För att bygga det bruna uppåt tog jag Face Stockholm Joy.  
I stället för en Turkos / Teal-skugga tog jag Nyx Pearl Mania i just färgen Pearl, en lätt ljust pärlemor rosa färg.
Under brynet en nästan matt ljus skugga- från min Costal Scents palett.
Eyeliner blev Face Stockholm Mörkbrun pennan.
Mascara Isadora Build-Up Black Brown.


Jag härmade denna video av Sarah Victor. Kolla in Gurun!




Vad tycker ni?
Lyckades jag?
Och gillar ni denna look?

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj! Det var helt otroligt snyggt!!!

2008-11-24 @ 23:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0