Face Mist.

Jag vill tipsa om en urhärlig fuktspray som jag har börjat använda.

Make Up Store:s Face Mist.

Jag använder den efter rengöring, alltså efter ansiktsvattnet men innan min fuktcreme.
Istället för att spraya ett par gånger direkt på ansiktet, vilket jag själv tycker är lite obehagligt, sprayar jag ett par tre gånger i min hand och fördelar det sedan jämnt i ansiktet.

Jag upplever att min hy har blivit lugnare och jämnare av detta. Den är iallafall super skön och uppfriskande. Och så luktar den väldigt gott, lite som godis.

Den innehåller hasselextrakt, aloe vera och algextrakt som ger huden näring och fukt till trött hy.

195 kr på Make Up Store.

Testa vettja!


Kommentarer
Postat av: Snurrtant

Ohoj..!

Vart har det blivit av dig..?

Nu kan jag rabbla innehållsförteckningen på FaceMisten utantill iallafall ;D



Kram kram

2008-12-06 @ 15:28:51
URL: http://sussiesnurrtant.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0